8. feb. 2011

Whip it!

Molly stående og Bliss liggende.
Neida, det er ingen som skal få juling, ei heller blir dette en blogg av det machochistiske slaget. Litt ordspill må man ha, og her kommer bilder av to Whippeter som har vært på besøk. Dyr ja, det var det det handlet om. ;)

Min (halvt) franske venninne har vært matmor for disse to skjønnhetene en stund, og da blir det naturligvis lekebesøk hos våre to firbente. Den sorte er ytterst leken, mens den hvite dronningen er mer forsiktig nysgjerrig. Det er nesten umulig å ta bilde av disse kjappe dyra utendørs, men jeg satte meg på gulvet og holdt en real photoshoot da vi kom inn etter luftetur etter første hilsningsprosess ute. Velkommen til et lite bilderas av Molly og Bliss. :)


Den hvite dronningen vår ser kanskje litt skeptisk ut, men Huskey`s har et helt annet kroppsspråk enn andre hunder. Alt er faktisk vel, og hilsningen foregikk rolig. :)


Vår lille sorte innbyr til lek, og Bliss er sånn delvis med. Molly derimot satte seg godt gjemt under bordet og knurret og bjeffet. Skummelt dette gitt..

På fanget til matmor gikk alt så mye bedre. Det var jo ikke farlig jo..!

Venninnen min overtok kameraet så jeg fikk kooose jeg også. :)

Visste du at Whippeter gnir seg mot mennesker som katter? Venninnen min fikk masse kos og omsorg da hun flatet ut på gulvet ja. :)

Molly vil ha koos!


Takk for besøket godingene! Håper å se dere igjen. :)

Denne uken får min (halvt) franske venninne en liten frøken av en Cavalier King Charles, så det blir garantert en valpeblogg om henne i nær fremtid. Tyvlåner bildet hun har av henne for en liten teaser. Se så liten og skjønn! Gleder meg masse til å bli kjent med deg lille venn! =D
Ok da.. Setter inn en video med sangen "whip it" som avslutning. Da har jeg ihvertfall ikke lurt dere helt med overskriften min. ;)
 Enjoy this strange song from the 80`s med gruppen Devo.  


10 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei på deg Huldra!
Så koselig du ville være med på give away hos meg, krysser fingrene for deg!:)
Jeg måtte jo inn å sniktitte litt hos deg, her var det virkelig koselig! Og vet du hva..? Vi har en liten Ruby rød Cavalier gutt som fyller 6 mnd i dag, hurra for Remus. Bildet du viser nederst på innlegget er som snytt ut av nesen på Remus, herlig!! Skulle gjerne hatt en link til din venninnes blogg om det er greit? Forresten hadde det vært gøy å bli bedre kjent med deg også Huldra! Legger meg som følger hos deg og håper du også har lyst til det:-))
Ha en herlig kveld!
Klem fra meg

Mims sa...

Hei Huldra,

så koselige bilder. Tenk at hunder kan ha så mange uttrykk. Tydelig å se at de koste seg!

Ha en finfin kveld :)

Smykkas sa...

I dag tror jeg at jeg vil kalle deg Hunde-Huldra. Herlige dyr. De er vakre alle sammen.

Klem

Ester sa...

Hei, besøk meg på min nye blogg:
http://kreativobergen.blogspot.com/

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så mange herlige bilder av nydelige hunder! Dyr er fantastiske vesener:)

Vil bare si tusen takk for så mange koselige kommentarer på innleggene mine, setter stor pris på det:) Ha en fortsatt fin kveld:)

klem Jennifer

Unknown sa...

Så harlige!!!
Der sku Silver ha vore, han hadde blitt fra seg av glede :o)

Det hadde jo vore sååå kjekt om du hadde klart å komma da!!!! Mumsi komme faktisk og, vett ikkje om du fekk med deg det?
Krysse fingrane eg då, og takke ein heile haug for de gode kommentarene dine :o)
Du gjørr meg så glad.

Trollmora sa...

ååååå de var fiiiine!!!!!! :) Og det var du også :)

Eple sa...

Wippeter er morsomme hunder!

Hei, hunder er generelt morsomme, så dette var en underholdene bildeserie :)

Ellen sa...

Så koselig om du finner veien til Sarp!!Jeg håper du kommer altså, det hadde vært veldig hyggelig å treffes.Får håpe det dukker opp en bra retur-løsning for deg!
Ha en fin torsdag:)

Huldra sa...

Takke-takk alle sammen! Digger dyr, så de havner plutselig i alle former og fasonger her inne. :)
ble dessverre ingen bloggtreff for min del denne gangen, men gir jo aldri opp. Regner med deg kommer en ny mulighet en annen gang. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...