17. feb. 2011

Babysitter

For en utrolig skjønn, firbent liten rødtopp. I`m in love!
Lytt gjerne til denne mens du titter videre. :)

Huldra smelter..
I går var min (halvt) franske venn og jeg barnevakt for min (halvt) franske venninnes lille valpeslamp. Dvs. valpen er aldeles ingen slamp, men et realt sjarmtroll. Hun har allerede rukket å smelte hjertet mitt, og mulig hun tiner en åre eller to hos deg som leser dette også. Vakker og ven, og helt til å spise opp. Her kommer en bildekavalkade av den lille ruby Cavalier King Charles valpen, men først noen oppdateringer fra uken som gikk.

Etter å ha sittet i forskjellige styreverv hos Lardal Hesteforening gjennom 5 år, trådte jeg av da vi holdt årsmøte i begynnelsen av måneden. Det har vært kjempespennende og lærerikt å være med i styret, og jeg har vært både leder, sekretær og styremedlem gjennom disse årene. Ble jo helt på gråten da alle som valgte gå av fikk rose av valgkomiteen, og da jeg fikk et vakkert hjerte med blomsteroppsats i for lang og tro tjeneste, sammen med en rørende tale. Rart å trå av, men jeg blir ikke helt borte av den grunn. Nå sitter jeg som et av valgkomitèmedlemmene, men det er en langt mindre jobb enn et styreverv har vært.


Hilde Heimdal har lokket meg til litt nye kjøp, og herlig som hun er, sendte hun med litt ekstra innhold i pakken. Har du ikke besøkt nettbutikken hennes, bør du virkelig ta en tur innom. Ekstragaver var Wallstickeren "Paris", "Vintage", en skjønn liten krone, og et godluktende såpestykke. Tusen takk Hilde! :)



Så et lite glimt av et tapet jeg har tinget på hos Gasellene, før jeg kommer til poenget. Jeg bestilte to meter av denne i går, og fikk beskjed om at det blir helrått salg på noen av tapetene. Trenger jeg si det ble en kupp- pris som jeg jublet stor over? Følg med på siden deres, for her blir det salg! =D

Såå.. Valpen!


Kos på fanget til matmor.



Se så vakker!

Har du mat? Jeg vil opp!


Den nydelige lille skjønnheten har bodd hos den nye familien sin i en uke i morgen. I går foregikk passet hjemme hos de, og i morgen kommer hun hjem til meg for noen timer. Så absolutt ingen problem å skulle passe denne lille hjerteknuseren litt nei. :)

Men.. Menneskets beste venn er faktisk ikke hunden i disse dager, men denne:
Meget godt brukt om dagen, og et helt vidunderlig hjelpemiddel for at alle i Huldrelevenet ikke skal snø helt fast. Her må jeg rette en stooor takk til mitt andre sett svigerforeldre, som vi fikk overta denne fra.
Lykken er en snøskuffe! - Ihvertfall i disse dager.

Pst: Bli gjerne med på luelotteriet mitt om du ikke allerede har meldt deg på. :)

10 kommentarer:

Råtassen sa...

Hvor er sjokoladen min sier jeg ;) I det minste burde jeg fått en liten bit for gulvvasken.. (selv om jeg vet du gjør myyye mer enn meg her i vår lune tarm av ett hjem) Uansett, -gaven jeg får daglig er kjærligheten fra deg, og den er (nesten) mer verd enn all sjokolade. Og joda, -jeg leser bloggene dine selv uten "mas" fra din side ;)
Kyss fra Råtassen Din..

Mie fra Mies Mirakler sa...

Søte valpevennen da! For en hjerteknuser, herligheten, man blir jo helt matt av å se på den skjønningen. ♥
Nydelige roser du har fått, kan tenke meg at det var vel fortjent både gode ord og blomsteroppsatsen. Gjett hva jeg har gjort i dag da? Rotet i boden og funnet smilefjes :) Nå skal det pakkes veldig godt inn og snart begynne reisen til sitt nye hjem :)
*♥*

Hege sa...

Utrolig herlige bilder - og er det rart man blir glad i dem:-D
Tusen takk for mange hyggelige hilsener - og jeg har enda ikke fått laget til "følger-boks"(har ikke funnet helt ut hvordan jeg gjør dette i wordpress..)...
TTT for tiden,
- ting tar tid og nå er jeg i full jobb så bloggen har vært liitt nedprioritert..!
Må få kikket på den der snart:-D
Håper alt er bra med deg:-D
Klem, Hege.

Eple sa...

Masse fine bilder og masse kjekk lesing. Likte spesielt tapeten fra Gasellene- den var superfin.

Fine blomster både fra Råtasskjæresten og Råtassvalgkomitemannen ;)

Anonym sa...

Sukk... For et nydelig hundeblikk...

En rosa fugl sa...

Du hadde en fin valentines likevel, rent hus, flott mann som Råtassen og en fin film:)

Valpen er helskjønn!! Så søt og god og fin og.. sukk.. want a puppy too.. :)

Anonym sa...

Jupp snuppa - super fine bilder! Og ja vi er heldige som har fått en så skjønn liten rabbagast i hus :)

Tror hun kommer til å stor kose seg hos "tante" Huldra i morgen :)

Og ja takk, jeg vil veldig gjerne ha bildene du har tatt av henne ;)

Klem
denne halvt.. venninna :P

Martilie sa...

Å hællenussen sååå skjønn :) Smelt..

Kos gave fra Råtassen og film i armkroken er ingen dårlig feiring :)

Nyt en god fredag og helg!

Klem fra Tove

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Har lest igjennom alt her,og du skriver så godt.Men desverre husker jeg ingenting nå som jeg skal kommentere hos deg,den hjerteknuseren av en valp tok fra meg munn og mæle og ikke minst hukommelsen min:)

Skjønne øyne som smeltet mitt hjerte,jeg vil også ha en slik venn:)

Ha en fin helg!!

Klem Linda:)

Frøken Anker sa...

Hej
Tak for dine kommentarer.
Hvor er hvalpen dog kær, det lille skidt. Bare katten ikke æder den :-)
FINDING NEVERLAND er bare så smuk en film... SUK...

Hav en dejlig aften - her er der X-FACTOR i flimmeren
Birgitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...