24. feb. 2011

Kledelige fredag!

Dypdykk i klesstilene retro, goth, burlesk, darkwear, glam og fetish fashion.

1. Raileen dress, 2. Alika, 3. Sweet Janes top, 4. Made for you top
  
1. Romance is red top, 2. Blondie, 3. Heidis dream, 4 Wicked vixen
 
1. I stole grandmas velvet jacket
2. Joana victorian skirt, 3. Angela pinstripe skirt

1. Black longsleeve with polkadots, 2. Step in time golden blouse, 3. Shiver me timbers blouse

1. Hit me with a ruler poplin shirt, 2. The Underworld dress
3. Gangsta boardwalk shirt, 4. Ponymadchen parade uniform
 
1. Dion coat, 2. Multi tiers of lace skirt, 3. Wonderful Lolita

1. Dragon slayer, 2. Batz hooded top, 3. Punx rock me, 4. Dying world

1. Death kiss top, 2. Free to bondage cincher skirt,
3. Transiberian long coat, 4. Lucy hook top

Accesories
1. Cups and swords lighter, 2. Grandma takes a trip hat
3. British flag fold bag, 4. Tilbehor - Putetrekk guns
 For meg er dette *elsk*. Hva er det for deg?

Alle bilder er pent brukt og lånt av

Kledelig fredag!

17 kommentarer:

EllenSand sa...

De to øverste collagene er fra en av mine favorittperioder innen klesdesign. Liker så godt det kvinnelige snittet. Du ser at den stilen kommer fra en periode da kvinnelige former var en bra ting. Skulle ønske det var sånn nå også.
Ellen :)

Frøken Anker sa...

Det er noget vildt lækkert tøj.. En del af det var lige mig.
Flotte billeder og collage

Hav en dejlig fredag
Birgitte

Selinfrost sa...

*Liker* <3

Unknown sa...

DAMN, så masse kule klær!!!
Takker for titten :o)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Liker det aller meste, men ville nok reservert noe av det for hjemmebruk..tihi ;) Var flinkere til å stæsje meg litt opp før i tiden (les: før barn) både fordi jeg da brukte ca. 4 str. mindre klær da og hadde en livvstil som ikke krevde fornuftige sko og klær som kan søles på. *sukk* det var tider det ;) *♥*

- ma - sa...

Kule klær, spesielt de to øverste for jenter med former! Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg :)Fin helg!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Å jeg er så enig med Ellen øverst her. Men det blir kanskje en tid for oss midje/hofter/rumpe-jenter igjen...

Kule antrekk øverst og litt mer for spesielt interessrte lenger ned. ☺

Anonym sa...

Det første collaget er en stil jeg alltid har likt!
Ønsker deg en fin helg, nyt den og kos deg masse.
Klem fra Mio

Martilie sa...

WOW! Noe finner jeg helt rått, men hadde nok trengt en slankekur før det ble flatterende på meg ;)
Fantastiske bilder, elsker at det er gjennomført til fingerspissene..

Ha en flott kveld og helg!

Klem

Hjemme hos meg sa...

Heihei!
Liten gladmelding :)
Du vant give away inne hos meg!

Send meg adressen din på mail så får du plutselig pakke i posten :)

Klem Anette

Fruen sa...

ÅÅÅååå her var det mye kult ;);)
Tittet gjennom bloggen din ;) Så søte dyr du har ;)
Er det en flette som ligger sammen med katten ;)
Ønsker deg velkommen som følger av meg,selv har jeg lagt meg som din følgesvenn.
Og ser fram til og bli bedre kjent med deg.
Ha en fortastt god helg.
Klems

Huldra sa...

Thank you ladies! :)

Er nok ikke så sprelsk at jeg hadde turd bruke alt dette jeg heller, men idèene, fasongene, stoffene og snittene er "to die for". Vintage stilen er full av kvinner med herlige former i klær som fremhever dem, og det gotiske gir meg en duft av store hager, slott, klær og møbler med masse arbeid og sjel. Noe mørkt og mystisk, noe sensuelt, og noe litt søtere. Denne sirlige blandingen er en fryd for øyet, og gir idèer til å skape sitt eget preg.

Hverdagsklærne blir jo ofte myke sko og kosedresser, men poenget mitt er at man skal kunne kvinne seg opp litt nå og da, og tørre være vågal til tider. Klær skaper kvinnen! Noen ganger er det deilig å få frem kvinnen i seg med feminine klær, og sko med heler på. Man trengeg ikke være modellsylfide for å være vakker og kvinnelig. Det er vel de to første collagene et godt bevis på. :)

Pafrika Og Belkini sa...

Fine klærne! Rent estetisk hører jeg egentlig til i empire-epoken, med høye liv og lange kjoler. Lite figurmessige kvaler der.
Skjønner du er gald i dyrene dine, jf innlegget under. Jeg er litt avmålt i forhold til mitt i dag, som valgte å få diarre på det nye gulvteppet. Når det er adskillige kvadratmeter med fliser, tregulv og linoleum å ta av! Joda, jeg synes synd i henne også. Men likavel!

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Takk for oppdateringa. Regner med at ikke alle stilene er kun for den yngre garde!
Noen ganger lurer jeg på om noen synes jeg kler meg for 'ungt'... men skitt au, så lenge jeg ikke gjør noen noe vondt, så spiller det vel ingen rolle.
Liker å kle meg litt annerledes enn alle andre. Siste innkjøp er en 'militærjakke'- er litt usikker på den, kanskje den blir en del av plaggene i kostymekista for ev barnebarn om noen år....Har sans for kombinasjonen røft og sart... litt hulderaktig ;:OD)
Ha ei flott uke ;:OD)

Petunia sa...

Jeg får bare opp små kryss på bildene dine her, så jeg kan ikke kommentere innlegget ditt, men jeg er helt sikker på at det er fint!!

Ville bare minne om at det er dags for
FOTOKALENDER 2011/ FEBRUAR
Håper du blir med denne måneden også!!!

VillaVårfrubakken sa...

Hei på deg, mye lekkert her ja, er usikker på hvordan det hadde tatt seg ut på min kropp, men...
Ha en fin søndag...klem fra Mona

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Var kanskje litt uklar jeg ;)
Hvis du sender meg din adresse på min mail :)

Klem Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...