23. feb. 2011

Award: Queen of fucking everything! :)

Smile! -Og få ro i sjel og kropp med denne instrumentalen mens du leser- om du har lyst. Den gir ihvertfall meg deilige frysninger på ryggen.


Namaste, Namaste.. Nok en gang har den hjertevarme damen bak Kreativ<3Impuls gitt meg en toppers award, og denne gangen er det en temmelig rå en jeg tar imot med stooor glede:




Love it! =D Med awarden følger det selvfølgelig en utfordring, og nå kommer den endelig. Hadde ikke glemt deg skjønner du vennen, men er som du vet litt treg. ;)

Skriv litt om deg selv er utfordringen, og litt fakta skal jeg vel kunne klare. Tar det med toner fra julekveldsvisa (selv om det krasjer litt med musikken ovenfor..), og en bildevisning underveis:
Jeg hakke vaska gulvet, men jeg har børi ved

og jeg har strikket luer ferdig, jammen har jeg det

og klesvasken er hengt opp, og ny en er i gang


imens jeg går og tusler, og nynner på en sang

for bikkjene er luftet, og sauene fått vann

og pakker kom i posten, - i forrige uke en gang

der lå det gode premier, og lure, smarte kjøp

og malekosten den har jammen feid over no`n strøk


ja Huldra går og rusler, og gjør litt her og der
og smiler mens hun leser, en blogg fra fjern og nær
og kontoret det kommer seg, - ja sakte som du ser

Der blir det lyst og lekkert, til våren blir nok det

Så løfter jeg litt vekter, for muskler må man ha

så bygger jeg litt krefter, for krefter må man ha
for veden skal jo bæres, og dyra skal ha vann
da bæres det jo tunge løft, i bøtter og i spann.

Jadda.. Ikke den mest rimende sangen, men det forteller litt om meg- som jo er en utfordring som følger.
Tusen takk Namaste! We are all queens of fucking everything! =D

Jeg har også fått en utfordring av Easittliv som jeg kobler sammen med denne. Tusen takk Ea! :)

4 ting jeg har gjort i dag:
Luftet hundene
Fyrt opp i ovnen så det ikke skal være så svinkaldt her *brr*
Spilt god musikk mens jeg har surfet på nettet og strikket samtidig
Satt på en vaskemaskin

4 ting på ønskelisten min:
Mitt aller største ønske er at et familiemedlem som er syk skal bli frisk
En stabil og god hverdag helsemessig for meg selv. Det er liksom på tide å få ro..
Reise! Roma og Australia er de største ønskene.
Telezoomobjektiv til kameraet mitt! For å fange det jeg ikke klarer fange på avstand med linsen jeg har.

4 ting jeg liker dårlig:
Uærlighet
Manipulering
Kynisme
Sport


Jeg ønsker å gi både awarden og utfordringen videre til disse 4, herlige bloggerne:
 
LEAH:
Min aller beste venninne, som jeg virkelig vet er queen of fucking everything. Fullstendig fersk i bloggverden, men "gammel og god" for meg. Har du sett bildene av den lille, skjønne cavaliervalpen her inne hos meg? Dette er den heldige eieren, og her inne hos meg har hun tittelen min (halvt) franske venninne.
Car voux le mèritez vennen! :)

Aller mest fordi hun er en utrolig godhjertet person, og holder de største lotteriene jeg har sett her inne. Jeg hadde vunnet trøstepremien med wallstickeren og pynteballene i bildet lenger opp her, men den rause damen hadde sendt med nåleetuiet og båndet jeg hadde kommentert som så flott i salgsbloggen hennes! =O Ikke bare det, men hun hadde også sendt med en pose deilige skumbananer til Råtassen (som han aldeles ikke fikk for seg selv). Pakket det opp i bilen etter å ha vært på posten, og satt med gledestårer i øyekroken. 
Tusen takk Mie! :)

Noen ganger finner man en tvillingsjel- selv i blogglandia. Trollmora og jeg har en del felles, både i forhold til interiørstil, skrivelyst, menneskerettigheter, kroppslige utfordringer, og en hel del annet vil jeg tro.  Gå inn og se på etikettene hennes, så ser du dette er en kvinne som bryr seg Om. Du fortjener den rett og slett fordi du er den du er. :)

Mer idèrik og håndverksmessig blogger skal man lete lenge etter. Sammen med mannen sin bygger hun egne møbler, og skaper en personlig stil ut av nytt og gammelt. Denne damen fortjener så absolutt et besøk, og her vil du garantert kunne få mange tips og råd. Damen som virkelig håndterer det meste! :)


Det er mange som fortjener denne tittelen her inne, og svært mange som fikk den inne hos Namaste som jeg også gjerne skulle gitt den til. Namaste selv er så absolutt en av de! =)

Ønsker alle en super dag!

15 kommentarer:

Pia sa...

Grattis med awards!

EllenSand sa...

Veldig kreativ løsning på oppgaven. Du fortjener prisen, helt klart.
Ellen :)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

gratulere med super award!!!

Den oppgaven løste du bra som alltid!!Gøy å lese:)

ha en fin og kreativ onsdag!!

klem Linda:)

Unknown sa...

Hohoho, så dritbra løysning på den!
Ler meg ihjel av deg snupps :o)
Du e barra BEST!!!

Så masse kjekt du har fått i posten og da! Eg har og det i det siste, og mærr e på vei! Vunne i flærre givekker, og det e jo så gøy :o)

Skikkelig oppmuntring og glede i hverdagen det der altså. Nå e formen oppadgående og, så då e det jo barra velstand må veta.

Glede meg te å få energi te symaskinen mest av alt. Det har liksom ikkje blitt hverken tid elle overskudd og dei hærlige stoffene rope på meg :o)

Stor klem herfra, og ha ein GLAD dag videre bestesnuppa mi!

Elin sa...

Så herlig å lese:)...Gøy måte å gjøre det på da...hihi...:)

Ønsker deg en toppers dag:)

Klemmer Ea

Elin sa...

Ja å så glemte jeg en ting da vettu..typisk:)
Jeg har nå lagt ut info om butikken i sidebaren;)...Takk for tipset;)

Klem igjen;)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Fantastisk godt diktet sang! Grattis med flott award.

Unknown sa...

Der såg eg spørsmålet om det eg kjøpte :o)

Det stod på boksen og eska de var pakka inn i. Huske ikkje kor møkje det var, men det var ikkje masse...

Møkje varme å få her ja, ikkje minst av godgutten min som e i ferd med å utvikle seg te ein omsorgsfull og intelligent gutt jammen. Stolt mor :o)

Shy sa...

Grattis med award! Fantastisk flott innlegg!

Smykkas sa...

Gratulerer med awarden, og jeg synes faktisk du fortjener en ekstra for godt utført arbeid med sangteksten og mye mer.

Klem

Fragmenter sa...

Gratulerer med velfortjent award! Og så morsom "skriv om deg selv"-vri:-)
Ha en god kveld:-)

Ann sa...

Tusen - TUSEN - hjertelig takk!!! ♥♥♥ - Og jeg som føler at jeg bare så viiidt henger med i svingene i hverdagen! ;) Jeg blogger og blogger, -både fordi jeg selv har veldig godt av å fjerne fokusen fra leddsmerter, og fordi jeg liker å dele idéer og inspirasjon med andre som liker å lese om denslags! ;) Jeg fungerer på et vis som kone og mamma, men jeg besøker nesten ikke blogger nå om dagen, kommenterer ikke kommentarer, besvarer ikke mail... men SNART er det heldigvis vår, sommer, varmere dager = bedre revmatikervær igjen! ;)) - Og DA fungerer jeg mer normalt igjen! :))) ...Men det er bare SÅ helt utrolig hjertevarmende når du til tross for all min "umulighet" velger å gi meg denne awarden... "Queen of fucking everything!"! :D -Denne ble jeg virkelig kjempeglad for!! ♥♥♥ Morsom lesning dette innlegget ditt forresten!!! Hvordan skal jeg matche det da, hi, hi, blir som å "hoppe etter Wirkola"! :o OTT har jeg forresten ALDRI hørt, og det er jo musikk HELT i min gate! :))) Guuu....ri som jeg ELSKER å lære/oppdage noe nytt! :0) Denne musikken var ny for meg, men jeg skal nok sørge for å ha albumet på Ipodn min allerede før helgen! ;) Takk for både det ene og det andre, og så ønsker jeg deg og dine en riktig fin helg! :0)

Stor klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Nina sa...

Kjære deg ;). Aller først - jeg tar knappenålingsreplesalien til etterretning ;). Men endelig etter nesten 40 år, så har jeg blitt ramp - så det er ikke sikkert at jeg alltid kommer til å høre på deg. Det bruker faktisk å gå litt bedre enn denne dagen - haha.

Og tusen takk for en utrolig fin og god kommentar som jeg skal gjemme i hjertet mitt. Jeg fortsetter i Jeanne D´Ark-stil jeg. Verden - og kanskje spes bygdenorge trenger noe som gir tilstanden min og lignende et ansikt. Tror jeg. Det gir alt en mening på en måte.

Klem! Og takk! Kan jeg spørre hvor i Vestfold du bor? Sånn omtrentlig?

Trollmora sa...

Åh... du skjønne pike! Tusen takk for en flott award.... Queen of fucking everything.... hihihi.... arti! Den henger litt høyt kjenner jeg :) Ikke minst tusen takk for de flotte ordene du har valgt å beskrive meg og mine skriverier med... jeg blir ydmyk og varm inne i meg og sender en takk til "Han på blåloftet" som har sendt deg min veg... :)
Jeg skal publisere awarden ganske så snart :) Må brygge litt på hva jeg skal skrive først :)

Tusen takk skjønne kvinne. Måtte varmen du sprer formere seg!

Huldra sa...

Tusen takk for varme, gode ord alle sammen! =D
Ble jo så glad for akkurat denne awarden, for den treffer en raknet "superkvinne" rett i hjertet. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...