26. juli 2010

Award 2

Vi er vel hjemme igjen fra hyttetur, og jeg har endelig tid til å finne frem bloggere jeg har lyst til å gi denne Awarden videre til. Noen har jeg fulgt en liten stund (liten, siden jeg jo er temmelig fersk her selv), og noen har jeg funnet nylig.
Se forrige innlegg for min løsning av utfordringen som fulgte med. :)

Til deg som får denne er valget:
Skrive 7 ting om deg selv, og avslutt med et bilde av deg du er fornøyd med.
Lag en liste med 7 ting du ønsker deg.

Send deretter awarden videre til 7 andre du mener fortjener den. Link til hvem du har fått den fra, og hvem du gir den videre til i et innlegg.
-Og du? Det er faktisk helt frivillig om du gjør det eller ei, så føl ingen press, men ta den heller til deg som et kompliment- om du vil. :)

viilhvile, en dyp og annerledes blogg til ettertanke. Vakre bilder, og en spennende skribent. Du fortjener den så absolutt.

fru Miriam Lilliana, fullstendig ny for meg, men hun skapte en stor lyst til å tulse videre inne hos henne med sine vakre fotografier av både mat, blomster og spennende design.

Roisjelen, nykommer med en spennende blogg om fritidsboligen Fjøra fra 1911. Herlig maritimt og med et spennende blikk for gamle skatter.

kreativtommel, farger, kreativitet og pågangsmot. Hun er også ny for meg, men ga meg såvisst lyst til å bli.

Smuleblogg, jeg ser det ikke er lenge siden hun fikk et par awarder, men med det smilet hun får frem hos meg fortjener hun så absolutt en til. Jeg falt jo fullstendig for tegningene hun har laget på t-skjorter og bodyer!

Fjeldborg, damen som er helt råå på oppussing! Hun sitter så absolutt ikke med hendene i fanget og venter på at mannen skal plukke opp brekkhjernet nei.. All ære til et realt kreativt arbeidsomt menneske med bein i nesa, og sansen for detaljer.

IfraLahell, stil, design, og med nese for det meste. Liker stilen hennes utrolig godt, og hun inspirerer stort.


-Fordi dere gir meg noe vakkert og spesielt i hverdagen. :)

Tusen takk igjen til deg Namaste! Ønsker alle en super dag. Nå skal denne jenta ut og male hestehenger.

7 kommentarer:

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Oi, tusen takk! For award og for alle de hyggelige kommentarene inne hos meg. Det satte jeg kjempestor pris på. Jeg skal ta utfordringen på strak arm og sende den videre:)

Eva sa...

Hei Huldra!
Sitter her og klara berre ikkje å slutte å smile:)
Kjenne meg både stolt og glad. Tusen tusen takk for varme ord. Det er so kjekt å sjå at bloggen blir lest og likt.
Tek selfølgelig imot awarden.
Klem fra Eva

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Har forresten selvfølgelig sendt en tilbake til deg på min blogg:)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med awarden.
Ønsker deg en flott uke med sol og varme.
Klem fra Mio

Anonym sa...

Heisann, snille Huldra!
Har såvidt fått med meg at det ligger en oppgave å venter på meg, men hatt veldig travel dag! Award får man ikke hver dag, så det skal jeg ta på dypeste alvor, of course. Og de hjertligste takk til deg! Og gratulerer selvsagt; du fortjener den nok mer enn meg :)

Unknown sa...

Heisann og takk for hilsen, så kjekt vettu :o)

Heilt enig med den ønskelista di ja, der va det møkje flott!!

Kose meg videre i Danmark eg, og det blir nok endå flærre innlegg tenke eg ;o)

Huldra sa...

Heisann alle sammen!

Blir glad når jeg ser dere satte pris på det. Godt å se det varmer like godt hos andre, som det gjorde for meg. Dere fortjener den så absolutt alle sammen. =D
Rekker ikke så mye her inne om dagen, men nå skal jeg ta en liten rusletur i Blogglandia, og skrive en liten blogg om helgens hyttebesøk. Tok en hel masse bilder, og gleder meg til å dele sommerglimt her inne.

Ønsker alle en fortsatt strålende sommer, og en riktig god uke. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...