24. juli 2010

Award! :)

Hipp og hurra, for jeg har vært så heldig å få min første Award! =D
Den er gitt av Kreativ<3Impuls, og nå har jeg endelig tid til å ta utfordringen som følger med. Sitter på hytta hos svigermor og svigerfar, og jeg har bittelitt tid til skriblerier.

Valget er å enten skrive 7 ting om meg selv, eller 7 ting jeg ønsker meg. Synes begge var like vanskelige, for det krever tenkning det.. Men, jeg fant meg en nettbutikk der jeg faktisk kunne ønsket meg disse 7 tingene om jeg var rik, so here goes. :)

Den spennende butikken heter Smykkegal, og alle bildene er lånt derfra.

Øredobber med en meget passende tekst.
Sort, prikket tunika.

Brun linjakke.

Turkis glassmugge.

Grønne glass med turkis stett.
Blå drikkeglass.
En turkis syngedame.

Masse morsomt jeg fant i går. Egentlig burde jeg ønsket meg en gartner, masse maling og malere til å utføre jobben, kjempehøye gjerder til sauene osv., men ikke denne gangen.

Det er så mange spennende bloggere her, og mange som har fått denne avarden før. Har ikke tid til å titte og finne noen å gi den til akkurat nå, men det kommer, det kommer. Nå er jeg kalt ut til grillmat og må løpe.

Tusen takk Namaste! :)

Avslutter med en stor og hyggelig svanefamilie vi møtte på i dag.
Ønsker alle en fortsatt flott sommerhelg! =D

1 kommentar:

Snedig Snelle sa...

Gratulera med award!
Og tusen takk for fine kommentarar hos meg. Blir KJEMPEGLAD av sånt :-) Eg bruke rett og slett mønsterark som knitrestoff, men det går nok og an å bruka matpapir. Lurt å sjekka om det tåle vask først :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...