30. juli 2010

Premie, og prinseemne

Jeg vant, jeg vant!
Det jeg vant var en trøstepremie hos Roka Design, som såvisst ikke var noen trøstepremie i mine øyne. Bare se så flott!

Premien var denne wallstickeren med teksten "Bakery", og en sitrongress såpe. Med i pakken lå to skjønne små kroneanheng, og to skjønne, gammeldagse bilder.

Tusen, tusen takk! =D

Jeg spurte mannen min hvor han syntes den skulle være. Han er nemlig kjøkkenets herre og mester her i huset, for kona har ikke store husmorpoeng på det feltet. 
"Sett den på R2D2!" sa han med glitter i blikket.
Det er brødbakemaskinen vår det, som faktisk ser ut som roboten fra Star Wars.  Nei.. Der kunne den ikke være, for da hadde stickersen blitt usynlig i ryggen på den. Ville jo ha den på en plass den kunne synes, så her fikk den sin rettmessige  og synlige plass. :)


Brødboksen var så absolutt riktig plass, for nå ble den fiiin! =D

Har du ikke vært innom Roka Design ennå, bør du virkelig ta turen inn.
Det er en spennende blogg, med mange morsomme konkurranser og en flott nettbutikk.
Hun har en konkurranse gående akkurat nå, så løp inn og se! =D


I dag har det vært et skikkelig ruskevær, med vind i store kast, og sideveis regn.
Hva kan dukke opp i sånt ruskevær mon tro? Joda, et mulig prinseemne.



I mine øyne er den vakker og ven, men kanskje ikke akkurat "kissable"?
Er det ikke egentlig frosker, og ikke padder som kan fungerer som transformers? - Altså visstnok kan transformeres, eller rettere sagt forvandles til en prins- om man kysser den på munnen.
Måtte det kanskje være en prinsesse som skulle kyssen den også? Jeg kan visst ikke mine eventyr, men det spiller ingen trille likevel, for denne forble ukysset fra min side.
Jeg har min prins jeg, selv om han kanskje kvekker sånn ca like mye som denne til tider.. ;)

4 kommentarer:

Roka Design sa...

God morgen:)

Tusen takk for de fine ordene:))
Så kjekt at du ble så fornøyd:)
Brød boksen ble kjeeeeempe flott!!!!:)
Ha en aldeles strålende dag:)
Klem fra Kari:)

Martilie sa...

Så flott gevinst. Kjempekoselig!!

Du skulle prøvd, kunne fått en overraskelse da, men spørs hva mannen hadde sagt til en prins i hus :)

Nyt sommerdagene!

Klem fra Tove

munamaj sa...

Hej, tack för besöket på min bog. Ja det hade kanske behövts ibland när man är på nya ställen.:-)
Fina bilder du har. Kikar gärna in igen, välkommen in du med.
Kramen/Ulla

Huldra sa...

Tusen takk for koselige spor alle sammen! =D

Jo jeg er kjempefornøyd med stickersen, og nå vet jeg jo hvordan de fungerer, og har svært så lyst på fler.. ;)

Er redd for at mannen min hadde forfulgt prinsen med både slegge og øks Tove. ;P Tror muligens tigeren hans (les utekatten som er skogkatt) har fått klørne i den allerede.. Så noe ute i dag som jeg tror jeg skal la vær å gi detaljerte beskrivelser av. *urk*

Tusen takk for nye spor av deg Ulla, og ha en fortsatt flott dag alle sammen. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...