21. sep. 2010

Galleri Huldra

Jupp, dagens lille blikk er et lite malegalleri fra Huldrelevenet.
Lardal kunst- og Hobbyforening holder utstilling fra fredag 24. september til søndag 3. oktober på Klokkergården i Lardal. Vi medlemmene skal stille ut stallen og bryggerhuset, og hovedutstiller stiller som seg hør og bør i hovedhuset.
I fjor hadde vi utstilling sammen med Kristin Berulfsen og Tor Erik Gunstrøm. Herlige mennesker med snertne, humoristiske blikk. Så het da også utstillingen "Muntre Streker". :)
I år er jeg ikke helt sikker på hvem vi skal stille sammen med, men jeg har da ihvertfall malt litt nytt.
Maleånden tok meg da jeg ommøblerte litt i gangen og trengte et nytt bilde over kommoden. Da ble det fler gitt, og to andre ble ferdigstillt i samme slengen.
Den flyvende piken har jeg en plan for. Noen som kan gjette hvem som skal få henne tro..? ;)
Her kommer et glimt av de nyeste bildene først, og de gamle til sist.


"Desire"

 
Hva skal "barnet" hete..?
"Windy"

"Lilly Fantasia"
"Freedom"

Eldre bilder

 Levering og oppheng i morgen. Det kommer nok en bildeblogg fra galleriet skal du se.
Ha en fargerik dag! =D


11 kommentarer:

Vilt og vakkert sa...

Heisann! Så gøy... det er ekstra moro å stille ut, vil jeg tro. Har det sjøl ennå til gode.
Bildene dine oser av fart, bevegelse og energi.
Lykke til med utstillinga.

Gammel stil sa...

Så utrolig fine malerier:):)

Stor klem:)

Hege sa...

UTROLIG fine bilder - du er veldig dyktig!
Og ekstra motivasjon å ha utstilling vil jeg tro:-)
Lenge siden jeg har vært innom deg - har kanskje fått det med deg , men den gamle bloggen er sletta..!:-(
Men nå har jeg funnet deg igjen:-)
Ha en fin høstkveld,
klem Hege.

Hege sa...

Tusen takk for kjempe-hyggelig kommentar:-)
DERFOR er du flink - du skjønte hva jeg ville fortelle med bildet(det har nemlig en tittel, men den la jeg ikke ut...)!
Jeg har malt/tegnet så lenge jeg kan huske , men har aldri deltatt på malerfor. sammen med andre(har gått kunst og håndtverk ,men det er ikke kun maling:-D)..- men skulle så gjerne gjort det.
Har aldri vist frem bildene mine før!
Ønsker deg masse lykke til - for det kommer til å gå såå fint:-D
Lov å spørre hvor Lardal er?
Klem, klem:-)

Unknown sa...

Du imponere stadig snupps!!!

Må sei eg like alle bildene dine, men du burde vurdera å laga flærre som det fyssta! Det var så enkelt, lett og lystig liksom :o) Fine, reine, glade strekar - me like a lot!!

Syns det var nåke så tiltalte meg litt ekstra, og plutselig slo det meg at den blomsten ligne på dei på duken min som eg har bilde av på headeren. Kult! E gladblomster det ja :o)Stiligt hvis det e finduken min så har inspirert deg? hihi :o)

Unknown sa...

Eg ville gjerna laga et innlegg om deg i mårå forresten. Blei litt beratt av bildet ditt, så eg glømte å nevna det. E det greit om eg låne nåken bilder av deg? Det blir jo mange dagers bloggpause på meg når eg reise te Oslo, og eg hadde likt om dei så kom innom kunne kvilt augene sine på nåken av dei flotte bildene dine ser du ;o)

Huldra sa...

Hege: Tusen takk. :)
Finnes det en forening der du bor så heng deg med! Jeg har begynt å innse at man må leve mens man gjør det. Man angrer mest på det man ikke har gjort vet du. Det tok lang tid før jeg ble med også, for jeg trodde jeg var så altfor amatør, og var for redd for alt jeg ikke kan av teknikker. Jeg er av det slaget som egentlig skal kunne danse før jeg gikk på dansekurs. Skjønner? Et sted må man begynne. Lardal er i Vestfold. :)

Namaste: Takk og takk snupp. :)
Jo det er gøy å male den litt mer barnslige streken også, men den gir ikke helt den utfordringen jeg liker- sånn jevnt over. Det kommer nok flere sånne, men denne er tiltenkt ei veldig spesiell jente. Ja, det er blomsten din som har inspirert meg. ;)

Oi oi..! Jo, klart du skal få lov til det! -Og plutselig klarte ikke denne munnrappe bærta å skrive så kjapt.. Rødmer bare litt over oppmerksomheten og sier vær så god jeg. *blush*

=D

Anonym sa...

Kjempeflotte bilder. Skal si du er kreativ og flink.
Ønsker deg masse lykke til på utstillingen!!!
Ha en flott onsdag.
Klem fra Mio

Shy sa...

Jøss! Her er det ein kunstner ser eg! Jammen bra eg følger med deg!
Takk for hyggeleg besøk hos meg!

Hege sa...

Så spennende :) Lykke til!!
Takk for den koselig kommentaren! Jeg koste meg masse, det var nok mer "utkosningslag" enn utdrikkningslag;)
Klem Hege

Tuppelure sa...

Hei! Beklager at jeg ikke har linket til giveawayen din før i dag, det var ikke meningen å lure til meg et lodd:O)
Det har bare vært mye nedetid på dataen her de siste dagene så ting har gått litt tregt her.

Så flink du er å male, veldig kreativt;O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...