27. jan. 2015

Påsketanker i puteform

Bølgene danser på sjøen, i parken har duene fest.
Hvem har sagt at snøen og påske på fjellet er best?








Det er vel ingen hemmelighet at jeg er ekstra glad i puter, og tidvis tar et dypdykk hos society6. Der finner jeg nemlig alltid en hel masse unike putetrekk, og puter er fun! Denne gangen har jeg siklet og drømt litt om påskeputer. Er ikke det en smule tidlig? -tenker du kanskje. Ikke om man har tenkt å bestille noe derfra som man ønsker skal rekke å komme frem i tide. Det tar nemlig litt tid før man mottar bestillingen sin, men det er verdt ventetiden- synes nå jeg.






Siden jeg selv er så glad for å ha funnet denne siden synes jeg det er moro å plukke litt som kanskje treffer flere enn meg, så her er det en salig blanding av mine favoritter, og andre som kanskje du vil like. Her er skarpe farger og pasteller side om side, noe humor og noe dust og lett. 




Hva jeg fant som jeg har lyst til å bestille? Tja.. Jeg kan røpe at jeg har veldig lyst på koppen med fjærene og koppen med det brune egget, men hvilke fire puter jeg har lagt min elsk på kan du jo gjette på om du vil.. Jeg går ikke for verken de skarpeste fargene eller pastellene, så da fikk du noen hint på veien ;)

Er det noe du kunne tenkt deg her så si gjerne ifra hva, for jeg har lagret navnet til alle kunstnerne og hva produktene heter. Nei, jeg er ikke på noen måte sponset, men deler kun min putegalskap (og nå også kopper). Likevel vil jeg ikke ha bloggpolitiet på nakken, og merker derfor innlegget som REKLAME

Alle bilder er lånt fra society6. 

2 kommentarer:

Åpent^hus sa...

så mange fine!
society 6 er bra
har du bestilt noe derfra?

Leonora sa...

Herlig dikt på toppen av inlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...