10. feb. 2014

Turkise baderomsgleder

Jeg har dager i alle farger jeg, bare ikke grå.







Tenk at sønnen min en gang i tiden hadde en så liten hånd.. 


Pus spiser våtfòr av en liten skål Egersund Flint. Den står høyt og trygt oppå vaskemaskinen der hun får spise i fred. 

Turkis er hygienefargen fremfor noen, og er kjølig forfriskende. Turkis sies å roe nervene og styrker immunforsvaret. Jeg sier ja takk til gode doser av denne kalde, men likevel varmende fargen i interiøret. Små doser som gir gode kick, og på badet hos meg er dosene ganske store. 
Ser du forresten alle sirklene der inne? :)

Fargenes symbolikk kan du lese mer om her, og visste du at de beste sjefene er turkis

Den lille firbente rødtoppen er ny i den lille flokken min. Hun har bodd her kun litt over en uke enda, men ble et fullverdig familiemedlem med èn gang. Det kommer straks et innlegg med masse bilder av denne gode sjarmerende frøkna, sammen med de andre to firbente i huldrelevenet.

Linker til:

  


  

God mandag! :)




10 kommentarer:

Gemma Wiseman sa...

Such pretty powder blue tones in these lovely photos.

Susie Clevenger sa...

Love the collection of photos...there is beauty all around us if we but look. Here is the link to mine Peace and Pearls

Leovi sa...

Nice pictures , I love these tiles perfectly balanced lights and tones, excellent compositions !

Pat sa...

Love the use of turquoise in the bath. Pretty little vignettes. Sweet little dog, too.

Unknown sa...

Flott med noen turkise fargeflekker.
Den nye frøkena er skikkelig søt.

Ha en fin dag!!

Laura sa...

such fun and lovely bathroom accessories… it seems the dog approves too! Thanks for sharing the love up-close with I Heart Macro:-)

Nina sa...

Lovely pictures, Huldra, and I love your dog.
All the best
Nina

kissed by an angel sa...

What a wonderful series of photos from your bathroom! I like all these beautiful hues of Turquoise very much and I love this bottle with the Miracles Brand Rose Water label <3
Your little cute dog looks so sweet!
Enjoy a good time!

Ezter sa...

Så fint du gjort det i badrummet!

BLOGitse sa...

A post full of good feeling!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...