12. feb. 2014

Dåpsgave

Barn er jordens levende blomster.







Ting blir ikke alltid som man ønsker, og dette dåpskortet ble virkelig ikke det jeg hadde tenkt... Skriveren gikk tom for blekk før jeg fikk skrevet ut både bilde og tekst, og da jeg valgte å bruke Dymoen fant jeg ut at den manglet bokstaven Å.. Jaja. Jeg er alltid litt gira når jeg setter i gang med et kort, men husker fort at det ikke er min sterke side. Masse pirk og lim på fingrene fører til et språkbruk med noen gloser edder og galle underveis. Hjemmelaget kort med plass til seddel ble det, og foreldrene ble fornøyd. 

Den herlige bamsen har en superdyktig nabo av meg laget, og jeg håper den kan bli en del av livet til dåpsbarnet i mange år fremover. Er den ikke herlig? Se den gode kulemagen! Den dyktige naboen min har laget oppskrift, så denne er det mulig for flere dyktige heklere å lage. Tenk å kunne lage noe så flott!

Dåpsbarnet er jeg så heldig å være ekstrabestemoren til. Kroppen kranglet på selve dåpsdagen så jeg ikke fikk vært med, men jeg er superglad for at jeg fikk besøk av den lille familien min dagen etter dåpen. Å få både babykos, oste- og verdens beste- kake sammen med klemmer og skravling kan jo ikke bli feil. :)




Gratulerer så mye! 

2 kommentarer:

Mira sa...

Fin bamse, hvor kan eg finne oppskrift?

Syns kortet blei fint også.
Synd du gikk glipp av dåpsdagen,

Klem,

katerchen sa...

der Teddy ist wunderschön..hoffe er begleitet dich ewig Hulda..

LG vom katerchen der einen LG zum Wochenende schickt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...