17. feb. 2014

To- og firbente venner på helgebesøk

Takk for smil og gode stunder, millioner små sekunder.




Lørdagen var full av kjærkommen tassing av poter på lørdag. 



Jeg fikk en vakker rose på valentinesdagen, og og besøk av min (halvt) franske venninne på lørdag. Vi skravlet og gumlet godsaker, og hundene tasset rundt og slo seg etterhvert til ro på hvert sitt sted. Det ble en luftetur i regntøy på hele gjengen, og dette gjorde ekstra godt denne helgen. Jeg mistet pusen min gjennom 11 år etter plutselig sykdom på onsdag, og har grått så både nesen og øynene er såre. Majapus er dypt savnet. 

Det ble myke tassende poter på hundeflokken etter at bestisen min klippet klørne på hele gjengen. Flinke dyr, og flink og tålmodig venninne det :)


Så godt å ha disse to go`ungene boende sammen med meg. Den lille rødtoppen flyttet inn for litt siden, og har slått seg godt til ro i Huldrehjemmet. Det kommer en presentasjon av henne etterhvert, og det kommer også et eget innlegg for Majapus. Synes du min sorte venn ser molefunken ut på bildet, så har du helt rett. Han hater kameraet og ble furten da jeg ba han bli liggende så jeg kunne knipse bilder av disse to der sammen. Ååå så furt.. :D

Linker til:

 push the button :)


3 kommentarer:

eileeninmd sa...

I love all the cute puppydogs. Great shots! Have a happy day!

Mira sa...

Så trist du mista Majapusen din, ein god venn i mange år, klart du savner henne.

Har hatt mange katter heilt fra eg var liten, Susi hadde eg i 17 år fra barneskolen til etter at eg gifta meg.

Og Mirapusen bare ein sommer så blei ho påkjørt, (Mira er bare et bloggnavn).

Personligheter er dei, og eg glemmer aldri noen av dei, selv om eg skaffer meg ny katt etter ei stund.

Fine hunder du hadde på besøk,

Varm Klem fra meg.

Inger Marie sa...

Så trist når en misser slike gode famile-medlemmer...
Nydelige hunder..og hyggelig besøk du hadde:)
Takk for hyggelig hilsen...Italia er jo bare så herlig:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...