10. des. 2013

Oh.. Sweet kittens..!

“Owners of dogs will have noticed that, 
if you provide them with food and water and shelter and affection, 
they will think you are god. 




Whereas owners of cats are compelled to realize that, 
if you provide them with food and water and shelter and affection, 

they draw the conclusion that they are gods.” 






I've had a photoshoot at a neighbour of mine who has the most beautiful kittens. 
Aren`t they adorable? *sigh*



Jeg har vært på photoshoot hos en nabo av meg som har de skjønneste kattunger. Er de ikke vakre? Jeg blir jo helt mo i knærne av blikket til rødtoppen.. Han skal flytte på landet til en venninne av meg, men de andre trenger familier der de kan leve et langt og godt liv. De små er kjelene og sosiale med både mennesker og hunder, er renslige, og er leveringsklare sånn ca. 7 januar. Storesøsteren er ca. halvannet år, og søker også et hjem for livet. Skjønnasene holder til i Vestfold. Husk at en katt ikke er en julegave, men et familiemedlem som kan bli godt og vel 20 år om de får godt stell. Jeg oppfordrer også til å sterilisere eller kasterere katten så fort den er gammel nok. 



15 kommentarer:

mick sa...

Great photos of very cute kittens - I chuckled at your description of the temperament of dogs vs cats - very true indeed!

Icy BC sa...

They are so adorable! Much prettier than real models :-)

Rajesh sa...

Wow! very cute.

Mira sa...

Fine!
Får håpe dei får lange gode liv alle sammen.

JuleKlem,

Mitt hverdagsliv sa...

Jeg klarer ikke å gå forbi en blogg med kattebilder!
Har ingen katt selv nå, men vet at det sitatet du kommer med er helt riktig. I gamle dager fikk jeg forbud av mannen min mot å gå til noen med kattunger. Det ble ofte med en hjem..
Kan ikke ha noen nå, men det er flott og givende å ha katt. Så jeg håpe noen vil ha disse vakre nøstene!

Carver sa...

The kittens are beautiful.

Mary sa...

So cute! Wonderful photos!

Al sa...

Yes, they are adorable, and those are great shots of them. So cute - now I want one!

Fabelaktig sa...

å hællan, såå søte puser! Blir helt tussete jeg:

Mitt svar til din kommentar på innlegget "VENNER?!" (ja, jeg ligger laaaangt etter på kommentering):Takk for at du deler tankene dine med meg. Det er vondt å se sannheten i øynene, men ganske så befriende også - etter en stund.

klem til deg!

Unknown sa...

Åhh...så utrolig søte da:)) Vi har hund som dessverre ikke er så glad i katter...uansett så er katter bare vakre skapninger:))

EG CameraGirl sa...

The kittens are absolutely adorable!

Unknown sa...

Nydelige kattepuser,og kjempefin blogg du har:)

NatureFootstep sa...

they are almost too adorable. :)

Livets små øyeblikk sa...

I all verden da, jeg er solgt;)

lorik sa...

They are all so lovely! I love ginger kittens especially....i also like the way you softened them with your processing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...