2. des. 2013

Huldra julebobler med et lite lotteri :)

En bok er en gave du kan åpne igjen og igjen.








Gleden med julen er fellesskap og giverglede, og det er ekstra hyggelig å motta en personlig gave. 
Jeg lodder ut den flotte boken Pakker med personlig vri, med trekning på Luciadagen.
 Har du lyst på denne boken? 

Reglene er enkle:

1. lodd for å legge igjen en hilsen under innlegget her
2. lodd for å kopiere bildet på toppen og dele på bloggen din, eller dele innlegget på FB

Totalt kan du da få 3 lodd i potten

Er du venn på FB må du også legge igjen en hilsen her om du vil være med på lotteriet, og ikke på FB. 
Rett skal være rett, og jeg vil samle alle deltagerne på et sted. 
Husk å fortelle hvor mange lodd du tar.
Dette er ikke et sponset lotteri, men Huldra selv som nisser litt. 

Lykke til, og god jul! :)

(bildene av pakkene er lånt fra boken)

11 kommentarer:

Isabell sa...

Utrolig koselig blogg :) Jeg har delt innlegget på facebook. Altså, 3 lodd ;) Håper jeg vinner. Denne boken hadde vært perfekt for meg som trenger litt inspirasjon til innpakkingen av gaver. Ha en strålende kveld :)

Ruths datter sa...

Det må jeg være med på. Tar 1 lodd denne gangen.
Klem

Anonym sa...

1lodd på meg :-)

Kari
(kari_haagensen@yahoo.com)

Meg sa...

Jeg er med! :D

Ann sa...

Oj, så flotte pakker! Gaver som er innpakket med sjel og innlevelse er jo ekstra hyggelige både å få og å gi bort, og ekstra flotte blir de under juletreet også! ;))

Du, de hjortehodene fant jeg på Skeidar! ;)

Ha en fin kveld! :0)
Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Rødhette sa...

Hei! Jeg trekker 3 lodd for kommentar og link på bloggen min.

Livets små øyeblikk sa...

For en flott bok! Denne blir jeg gjerne med på:)
Trekker tre lodd, kommentar og link på bloggen.

Ønsker deg fine adventsdager
Hanne:)

Grete sa...

Jeg vil gjerne være med, og trekker et lodd!

amo sin blogg sa...

Eg vil gjerne ver med og tar eit lodd.

Fin desember frå Anne-Mari

Vilt og vakkert sa...

Heisann!
I denne tida blir vi jo litt ekstra gavmilde, og vi velger hver våre måter å gjøre det på!
"Ikke vær" er vær som vi ikke bryr oss om, som vi ikke merker, som det ikke er verdt å snakke om.
Været kom i form av uvær sist uke og snøfall i dag.

Ha en riktig go´adventssøndag ;:OD)

Unknown sa...

Jeg er veldig gjerne med! Tar ett lykkelodd. Mail: fmj@broadpark.no.
Jeg har akkurat startet blogg for Edda Interiør, de med kalkmalingen. Bli gjerne med på giveaway her også. De gir bort kalkmaling for nesten 3.000,-. Du kan bruke denne linken!
http://eddainterior.blogspot.no/2013/12/stor-giveaway-vinn-flotte-premier-fra.html
Ha en strålende dag!
Beste hilsen Franciska (Franciskas Vakre Verden) :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...