31. mai 2014

Har du først fått en... ;)


The average dog is a nicer person than the average person.






Plutselig ble vi en liten familie igjen.. :)

Hei hvor det går! Den store hunden har funnet sitt hjem på landet, og plutselig flyttet en liten rød frøken inn hos oss. Onsdag fikk jeg en utrolig hyggelig forespørsel om jeg ville overta en kvikk og trygg Petit-frøken, og i dag har naboen og jeg vært på kjøretur for å hente henne. Ting skjer tidvis veldig fort ja, så nå snorkes det i stereo på hver sin side av meg her. Doris er litt småsnurt og sjalu, men som dere ser så har de roet seg godt sammen hos matmor. Naboens Engelske Settere er allerede hilst på og godkjent som turkamerater :)

3 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Å så koslig,jo flere jo bedre,Hihi (har jo tre selv).
Kjempesøte hunder,de får det nok koslig sammen tenker jeg :)
Gratulerer med nytt familiemedlem!!!
Toveklem :)

Mitt hverdagsliv sa...

Så koselig det ser ut! Har aldri hatt hund selv, men var "dagmamma" for en cairne terrier i flere år, som døde i vår.
Så heldig frøkenen er som får komme til deg!

Mor Inger`s hus sa...

Gratulerer <3
Det er så koselig å ha to stykker. Sjalusien går fort over, og de kommer til å bli perlevenner.
Skulle gjerne hatt en hund til jeg også, men inntil videre får det holde med en.

Kos dere.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...