11. mars 2014

Kule coolStuff :)

Det er ikke vanskelig å lage ønskelisten hos coolstuff. 
Noe av dette vet jeg kommer til å havne i handlekurven i løpet av året, som feks. et par Sporks, Firewire grillspydet, Wicked Wedge sitteputen ser veldig snill ut for Huldrekroppen til dager på stranden. VeggieTwister`n skal såvisst få lage spennende grønnsaksremser, jeg skal bli flinkere til å nippe litt vin og trenger dermed helt naturlig Box in Bag kjølebag, og Sneakers sokker er jo bare fun. Masse moro og smart på en plass som jeg såvisst klikker *liker* på :)

Min ønskeliste på CoolStuff: Min ønskeliste

  • CoolStuff - Ting, Gaver og Gadgets!


    Finner du noe du kunne tenke deg der, eller har du noe av dette og kan dele erfaringer?
    Har du også lyst til å dele ønskelisten din, er det veldig så enkelt. Jeg tar gjerne en titt :)

    Regner med dette innlegget bør merkes REKLAME, selv om det på ingen måte er noe sponset innlegg. 

    2 kommentarer:

    EllenSand sa...

    Ja der var det mye gøy.
    Jeg likte den sammenleggbare hengekøya.
    Ellen :)

    Bettum Villa sa...

    Ja, på denne nettbutikken har jeg vært mange ganger. Så mye artige greier!! Skal nok ikke se bort ifra at noe herfra havner i min egen handlekurv i løpet av året.

    Tusen takk for lang og fin kommentar inne hos meg. Ja, jeg følte at det var "på det rene" og si at jeg så absolutt er litt forelsket i det grafiske for øyeblikket. Hehe. Men det er jo sånn med trender noen ganger at man henger seg på.

    Boken med dødningshode er en Harry Potter-spesial utgave og bilder av bikkja kommer så fort jeg får muligheten til å ta et blinkskudd av tøffingen. ;)

    Ønsker deg en flott helg. Klem Madelén

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...