25. aug. 2011

Sorte detaljer

Har du besøkt Sukkertøy for øyet i det siste? Hun har en fargeutfordring,
og denne gangen går blikket mot det sorte.
Vil du være med på en sort interiørjakt i Huldrehjemmet er du hjertelig velkommen. :)
Stig på. :)

La du merke til mormor sine gamle sko smed sølvdetaljer i gangen?
De har sikkert vandret noen mil, og danset noen steg.
Vi tar en titt innom gjesterommet på vei.
 
Kontraster er deilig!
Nyoppusset soverom med isturkise vegger mot en gammel, kalvbent stol i sort og stål.
 
Sorte detaljer på et huldreoppusset klesskap.

Sort lampe fra Ikea- kjøpt på Fretex.
-Som strekker seg mot sorte og røde detaljer på en kjole på kontoret.
Viften er i ro, og under den ligger de sorte firbente og hviler. :)
En liten titt inn i et såvidt påbegynt maleprosjekt.
Jovisst fantes den mørke detaljen der også.
Kjøkkenet bød på gamle og nye detaljer..
-og det gjorde sommerstuen også.
Sett deg ned..
Så byr jeg på en kaffekopp mens vi titter på alle de andre bidragene. :)

Vil du være med og rette blikket mot sorte detaljer?
Heng deg med! Fristen er 31. august. :)

Kan jo ikke dy meg for å legge inn et sort, musikals bidrag:


God helg! =D

6 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Mange fine sorte detaljer, likte godt den katteskåla. Sorte innslag skulle jeg vel funnet her også, verre med noen rosa...eller nei, vi har da en liten prinsesse i huset. ☺

Irja sa...

mange fine detaljer :)
svar: ja du synes det, det synes egentlig jeg og...men ble så i tvil av alle forslaga at jeg beholdt bordet hvitt for nå og jobber med trykk på bena istede...men det spørs om det forblir sånn...tenkte jeg skulle se ann nå som det blir mørkere tider hva jeg føler!!

Smykkas sa...

Her var det sannelig masse fine detaljer.

Jeg har faktisk litt sort jeg også, så tusen takk for tipset.

Klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Ja her var det mange fine sorte detaljer! -og koselig å se igjen lille skålen med pus på fra meg :D *♥*

Unknown sa...

Takk for kommentar på min blogg. Måtte jo inn hit og kikke på din. Veldig flott og du har jo mange sorte detaljer:)
Klem

Sandra sa...

Fint=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...