5. feb. 2012

Egypt del 1: Hotellet

Helt utrolig, men Huldra har faktisk vært på ferietur.
Jeg turde ikke si noe til så mange før jeg dro, for da turen ble bestillt var formen heller laber. Jeg måtte forvisse meg om at noen kunne stå stand-by og ta plassen min om jeg måtte melde frafall, så hele to personer sto klare til å kaste seg på flyet om det ikke gikk. Heldigvis ble januar en mye bedre måned energimessig enn de tre forrige var, så da gikk det! Søster`n og jeg pakket snippeskene og dro til Egypt.

Her blir det bilderas hver søndag fremover fra turen. 
Jeg klarer jo ikke moderere meg med kameraet, må vite.. ;)

Første serie ut er rett og slett bildeglimt fra hotellområdet.
Ready to takeoff!
Hei då Oslo..
.. og hei til Hurghada og hotell Bella vista.
Helt toppers å bo her for søster`n, Black Eyed Bep og meg en ukes tid. :)

Vår lille uteplass og utsikten derfra. I enden skimtes blått hav så langt du ser.
Soool! -Men likevel sånn ca. norsk vårvær om kveldene. Det blåste temmelig friskt.
Hvorfor det ikke er noen i bassenget? -Fordi det ikke var oppvarmet og holdt kun 12 grader. Dog var det vakkert.
Deilig å gå med nakne føtter i sand og i vann. Kamelen tråkket faste runder på hotellets strand.
Nam! :)
Se for en Egyptisk skjønnhet! Masse hyggelige katter tråkket rundt oss når vi spiste. Da måtte vi jo kose litt.

Neste søndag:
Ut på opplevelser i form av basar, og en titt på en moskè og en kirke. 

Nå er jeg i bloggdrivet om dagen, så her popper det opp innlegg støtt og stadig. 
Jeg pønsker på et lotteri, og enn så lenge ligger det en vakker boks med te fra Løv i potten. 
Heng med! 

Ønsker deg en riktig god uke. :)

5 kommentarer:

En rosa fugl sa...

Herlige bilder! Ene kattepusen så litt egyptisk ut, øynene var litt spesielle. :D Jeg ville imidlertid vært litt forsiktig med å tafse på løskatter, da man aldri vet om de har orm, lus og midd. Fine dyr, i alle fall:D

Gleder meg til egypt del 2:D

Mie fra Mies Mirakler sa...

Kan tenke meg den ferien gjorde godt for kropp og sjel ja :) blir jo bare sånn pittelitt reisesyk av å se alle deilige bildene! *lengter etter våren* den råfine lysekrona på hotellet, wow! *♥*

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg hadde det en stund :) Men så kom "svar" funksjonen, og den ville jeg gjerne ha, tror ikke man kan ha den sammen med sånn utenforliggende boks :/ Så derfor gikk jeg tilbake til denne vanlige :) *♥*

Fragmenter sa...

Så herlig! Det tenker jeg gjorde deg godt:-) Gleder meg til flere feriebilder, så kan jeg drømme meg bort litt;-)
Klem

Unknown sa...

Fine bilder og en fantastisk tur!

So bra at du like DIY idee min!
Jeg skal treke lodd fra give away din!

Jeg skrive på engelsk fordi jeg ønsker leser fra hele verden :) Men du kan komentere på engelsk, norsk eller espansk ;)

Klem,
Vicky!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...