16. apr. 2014

BoligPluss oppfordrer til å vise vårhjemmet

Livet er for kort til å være grått. Fyll deg selv og dine dager med farger.










Ja takk, jeg fyller gjerne vårdagene med gode farger. Før helgen skiftet jeg til rent trekk på daybeden som fungerer som sofa, og fant frem de nye putene jeg har kjøpt via society6. Da disse kom frem, ble også de florlette gardinene i varmt orange fra Black Design mer riktig. Komplementærfarger blir aldri feil. Nå kom også puten fra indiska som jeg fikk av min (halvt) franske venninne til bursdagen min til sin rett. Deilige blågrønne toner som er godt å hvile øynene på. Med en varm skinnfell kjøpt hos bokklubben, en chubby sukkulent på stuebordet og vårlige blomster på verandaen, ønsker jeg våren og påsken hjertelig velkommen. 

 Vårfiksen kom godt med nå som BoligPluss utfordringen er i gang, så da hang jeg meg likegodt på. Liker du bidraget mitt, så stem gjerne! :) Kanskje du har lyst til å legge inn et vårlig bidrag selv? Man kan være med frem til 18. mai. 

Minner også om lotteriet mitt"did I bug you?" putetrekk med trekning på selveste påskeaften.



God vår fra Huldra og de firbente :)

2 kommentarer:

Mitt hverdagsliv sa...

Nydelige farger, nydelige interiørbilder! Liker spesielt den blå-grønne fargen. Jeg har stemt på deg og delt på facebook-siden min. Lykke til.

Påskehilsen fra Vigdis

xoxo Heidi sa...

Veldig fin interiørbilder! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...