20. okt. 2012

Friday five - på en lørdagskveld

Jeg bommet med en uke på forrige Friday five, og nå har gudinnene bommet med en dag.
Perfekt tenker jeg, for da fikk jeg med meg begge i løpet av helgen likevel. :D

1. Boken om ditt liv, hva skulle tittelen vært?

En smak av tre.

Tree of life

Jeg holder faktisk på med bok i en real blandingssjanger som er sterkt inspirert av hendelser i livet. Om den noengang kommer ut gjenstår å se.. 

2. Hvis en skuespiller skulle portrettert deg i en film, hvem skulle spilt rollen?
  
Bryce Dallas Howard. Hun ville fungert i roller med ti års spenn til begge sider, har mine farger og ligner bittelitt - om jeg setter godviljen til. Hvem ønsker ikke å velge en vakker versjon på lerettet?

3. Og hvilken skuespiller skulle spilt kjæresten din?

 Som en kvinne med en respektabel alder har man da levd et liv med flere kjærester. Denne epokens hovedrolle hadde gått til  Daniel Henney.




4. Hvilken sang beskriver deg best?

Bjørn Eidsvåg har denne nydelige og litt nostalgiske låta som jeg kjenner meg godt igjen i til tider.





5. Hvis du skulle valgt en totalt annen retning i livet ditt enn den du har valgt i dag (utdannelse, yrke, bosted osv), hvordan ville da livet ditt sett ut? Velg fra øverste hylle!

Lett: Da hadde jeg vært en skikkelig diva av en sangerinne! Opplevd små buler og store scener, og levd på landeveien. Passe rik, passe bohem og med en bolig med plass til hele familien i norge, og en i et varmt og godt land. Jovisst :)

Blir du med på utfordringen?


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...